Veelgestelde vragen

Algemeen

Voor vragen en opmerkingen kan je contact met ons opnemen door middel van ons contactformulier.
Uiteraard kan je ook een mail sturen naar info@nonnasvintage.nl. Wij zullen onze best doen deze zo
snel mogelijk te beantwoorden.

Categorie: Algemeen

Nonna’s Vintage is altijd geïnteresseerd in nieuwe partners om mee samen te werken. We horen
graag van je op info@nonnasvintage.nl

Categorie: Algemeen

Wil je ook op de hoogte blijven van nieuwe items of de laatste trends en acties? Nonna’s Vintage is te vinden op Instagram en Facebook.

Categorie: Algemeen

Bestellen & Betalen

Alle prijzen in de webshop van Nonna’s Vintage zijn inclusief BTW.

Categorie: Bestellen & Betalen

De betaalmethodes bij Nonna’s Vintage zijn iDEAL, Bancontact, Sofort banking
en PayPal.

Categorie: Bestellen & Betalen

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling. Hierin staan alle details van je bestelling
overzichtelijk opgesomd en kan je alle gegevens controleren.

Categorie: Bestellen & Betalen

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na
ontvangt wel terug sturen, maar deze verzendkosten zijn voor rekening van de koper.

Categorie: Bestellen & Betalen

Wij kunnen ons voorstellen dat het jammer is als het item dat je zo graag wilt hebben is uitverkocht
en je deze wilt reserveren. Dit is helaas niet mogelijk, aangezien Nonna’s Vintage unieke tweedehandsproducten verkoopt. Je zou een e-mail kunnen sturen naar info@nonnasvintage.nl met een voorbeeld
van het product waar je naar op zoek bent. Zo kunnen wij onze ogen open houden bij onze inkopen en
indien we het of iets soortgelijks hebben gevonden, je hier per mail over informeren. Helaas
kunnen wij niets garanderen.

Categorie: Bestellen & Betalen

Achteraf betalen is in onze webshop niet mogelijk.

Categorie: Bestellen & Betalen

Soms duurt het even voordat je de bevestiging van de geplaatste bestelling ontvangt. Wanneer je
bevestigd wilt hebben dat de bestelling correct is geplaatst, kan je het beste een e-mail sturen naar
info@nonnasvintage.nl. Wij zullen het gaan uitzoeken of de bestelling goed is doorgegeven en alsnog
een bevestiging naar je mailen.

Categorie: Bestellen & Betalen

Helaas niet. Alle producten van Nonna’s Vintage zijn tweedehands en daardoor uniek. Uiteraard kan
je altijd onze webshop in de gaten houden of een soortgelijk product weer in de verkoop kunt.
Ook kun je een mail sturen naar info@nonnasvintage.nl, zodat we onze ogen extra open kunnen
houden wanneer we weer gaan inkopen. Wij kunnen helaas niet garanderen dat het ook gaat lukken.

Categorie: Bestellen & Betalen

Het komt wel eens voor dat een product onverwachts toch niet leverbaar is. Hier kunnen een aantal
redenen voor zijn. Wij proberen er voor te zorgen dat dit zo weinig mogelijk voorkomt. Mocht een
artikel niet voorradig zijn, zullen wij je hier per mail over informeren en je verschillende opties geven
voor een alternatief of het retourneren van het aankoopbedrag.

Categorie: Bestellen & Betalen

Gegevens

Alle contactgegevens blijven intern bij Nonna’s Vintage. Wij gebruiken deze om jouw bestellingen zo
goed mogelijk te verwerken. Als je een account aanmaakt blijft dit ook bewaard in ons
klantenregistratiesysteem. Nonna’s vintage.nl maakt gebruik van tracking cookies. Meer over cookies lees lees je in ons cookiebeleid.

Categorie: Gegevens

Via mijn account kan je je gegevens wijzigen. Wil je weten welke gegevens wij van jou bewaren? Stuur ons dan even een mailtje naar info@nonnasvintage.nl

Categorie: Gegevens

Retourneren & Omruilen

Nonna’s vintage verwerkt alle retourbetalingen één keer per week. Om deze reden kan het zijn dat de
terugbetaling tien werkdagen in beslag neemt.

Producten worden alleen retour geaccepteerd als ze in originele staat en in originele verpakking,
indien redelijkerwijs mogelijk, worden teruggestuurd. Zorg er dus voor dat je alles netjes behandelt en
goed verpakt.

Nee, deze krijg je niet terug. Ook is het retour sturen van producten voor eigen rekening.

Ja, dit is mogelijk. Het beste kan je dit per mail aan ons doorgeven. Wij verkopen tweedehands
producten en vaak hebben wij maar één stuk op voorraad. Meld je retourzending per e-mail bij
info@nonnasvintage.nl aan. Ook raden wij je in dezelfde e-mail aan te geven welk product je hiervoor
wilt ontvangen, zodat wij dit apart kunnen houden.

Uiteraard kan je de bestelde producten binnen 14 dagen aan ons retourneren. Mits deze ongebruikt,
onbeschadigd en ongewassen zijn en in originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, zijn. Je
dient het retourformulier in te vullen en de stappen hierop te volgen.

Heb je geen retourformulier ontvangen? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar
info@nonnasvintage.nl. Wij zorgen ervoor dat het juiste formulier jouw kant op komt.

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen, kan je het beste via een e-mail naar
info@nonnasvintage.nl contact met ons opnemen. Wij zullen je op die manier verder informeren over
het verloop van de omruiling/retournering.

Het terugsturen van een retourzending is voor eigen rekening en jouw eigen verantwoordelijkheid.
Wij raden je aan om het pakket aangetekend en/of verzekerd naar ons toe te sturen. Hierdoor heb je
de zekerheid of het pakket bij ons is aangekomen. Mocht het pakket kwijt raken bij PostNL, dan ontvang je van PostNL het aankoopbedrag retour. Nonna’s Vintage is niet aansprakelijk voor pakketten die kwijt zijn geraakt terwijl deze niet aangetekend en/of verzekerd zijn verzonden.

Je krijgt jouw betaling zo spoedig mogelijk terug nadat de geretourneerde bestelling bij ons is
aangekomen. In de regel is dit binnen 10 werkdagen. Een terugstorting op jouw PayPal account kan
langer duren. Dit duurt maximaal 30 dagen.

Verzending & Levering

De bezorgkosten zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en waar deze naartoe
opgestuurd wordt. Hieronder staat een overzicht van de kosten binnen en buiten Nederland.
Bovendien staat dit duidelijk in het besteloverzicht weergegeven op het moment dat je jouw
winkelwagen opent. Mocht het land waar het pakket naartoe opgestuurd moet worden niet in
onderstaand overzicht staan, dan kan je deze informatie per mail opvragen bij
info@nonnasvintage.nl.

Voor online bestellingen binnen Nederland bij Nonna’s vintage geldt een levertermijn van 2-5 werkdagen.

Onze pakketten worden verstuurd via PostNL. Op het moment dat het pakket is verzonden, ontvang
je per e-mail een Track & Trace code en kan je deze op de site van PostNL volgen.

Ja, Nonna’s Vintage verzendt ook naar adressen in het buitenland. In het bestelproces wordt automatisch bepaald wat de verzendkosten zijn op basis van het adres en het totale gewicht van de bestelling.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een beschadigd artikel ontvangt. Het beste kan je ons een e-
mail sturen met foto en uitleg van het probleem naar info@nonnasvintage.nl. Wij zullen naar een
gepaste oplossing zoeken.

Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Op het moment dat de bestelling is ingepakt en wordt
verstuurd, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kan je aangeven op welk adres je jouw bestelling wilt laten bezorgen.
Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.