Veelgestelde vragen

Verzending & Levering

De bezorgkosten zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en waar deze naartoe
opgestuurd wordt. Hieronder staat een overzicht van de kosten binnen en buiten Nederland.
Bovendien staat dit duidelijk in het besteloverzicht weergegeven op het moment dat je jouw
winkelwagen opent. Mocht het land waar het pakket naartoe opgestuurd moet worden niet in
onderstaand overzicht staan, dan kan je deze informatie per mail opvragen bij
info@nonnasvintage.nl.

Voor online bestellingen binnen Nederland bij Nonna’s vintage geldt een levertermijn van 2-5 werkdagen.

Onze pakketten worden verstuurd via PostNL. Op het moment dat het pakket is verzonden, ontvang
je per e-mail een Track & Trace code en kan je deze op de site van PostNL volgen.

Ja, Nonna’s Vintage verzendt ook naar adressen in het buitenland. In het bestelproces wordt automatisch bepaald wat de verzendkosten zijn op basis van het adres en het totale gewicht van de bestelling.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een beschadigd artikel ontvangt. Het beste kan je ons een e-
mail sturen met foto en uitleg van het probleem naar info@nonnasvintage.nl. Wij zullen naar een
gepaste oplossing zoeken.

Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Op het moment dat de bestelling is ingepakt en wordt
verstuurd, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kan je aangeven op welk adres je jouw bestelling wilt laten bezorgen.
Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.