Hoe moet ik mijn bestelling terugsturen?

Het terugsturen van een retourzending is voor eigen rekening en jouw eigen verantwoordelijkheid.Wij raden je aan om het pakket aangetekend en/of verzekerd naar ons toe te sturen. Hierdoor heb jede zekerheid of het pakket bij ons is aangekomen. Mocht het pakket kwijt raken bij PostNL, dan ontvang je van PostNL het aankoopbedrag retour. Nonna’s Vintage […]

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen, kan je het beste via een e-mail naarinfo@nonnasvintage.nl contact met ons opnemen. Wij zullen je op die manier verder informeren overhet verloop van de omruiling/retournering.

Kan ik mijn product na ontvangst ook omruilen voor een ander product?

Ja, dit is mogelijk. Het beste kan je dit per mail aan ons doorgeven. Wij verkopen tweedehandsproducten en vaak hebben wij maar één stuk op voorraad. Meld je retourzending per e-mail bijinfo@nonnasvintage.nl aan. Ook raden wij je in dezelfde e-mail aan te geven welk product je hiervoorwilt ontvangen, zodat wij dit apart kunnen houden.

Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?

Uiteraard kan je de bestelde producten binnen 14 dagen aan ons retourneren. Mits deze ongebruikt,onbeschadigd en ongewassen zijn en in originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, zijn. Jedient het retourformulier in te vullen en de stappen hierop te volgen.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een beschadigd artikel ontvangt. Het beste kan je ons een e-mail sturen met foto en uitleg van het probleem naar info@nonnasvintage.nl. Wij zullen naar eengepaste oplossing zoeken.