Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een beschadigd artikel ontvangt. Het beste kan je ons een e-mail sturen met foto en uitleg van het probleem naar info@nonnasvintage.nl. Wij zullen naar eengepaste oplossing zoeken.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Op het moment dat de bestelling is ingepakt en wordtverstuurd, ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Wat is de levertijd?

Voor online bestellingen binnen Nederland bij Nonna’s vintage geldt een levertermijn van 2-5 werkdagen.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket en waar deze naartoeopgestuurd wordt. Hieronder staat een overzicht van de kosten binnen en buiten Nederland.Bovendien staat dit duidelijk in het besteloverzicht weergegeven op het moment dat je jouwwinkelwagen opent. Mocht het land waar het pakket naartoe opgestuurd moet worden niet inonderstaand overzicht […]