Ik heb zojuist betaald, maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen.

Soms duurt het even voordat je de bevestiging van de geplaatste bestelling ontvangt. Wanneer jebevestigd wilt hebben dat de bestelling correct is geplaatst, kan je het beste een e-mail sturen naarinfo@nonnasvintage.nl. Wij zullen het gaan uitzoeken of de bestelling goed is doorgegeven en alsnogeen bevestiging naar je mailen.

Het door mij bestelde product is niet meer leverbaar, hoe kan dat?

Het komt wel eens voor dat een product onverwachts toch niet leverbaar is. Hier kunnen een aantalredenen voor zijn. Wij proberen er voor te zorgen dat dit zo weinig mogelijk voorkomt. Mocht eenartikel niet voorradig zijn, zullen wij je hier per mail over informeren en je verschillende opties gevenvoor een alternatief of het retourneren van […]

Is het mogelijk om een product te reserveren?

Wij kunnen ons voorstellen dat het jammer is als het item dat je zo graag wilt hebben is uitverkochten je deze wilt reserveren. Dit is helaas niet mogelijk, aangezien Nonna’s Vintage unieke tweedehandsproducten verkoopt. Je zou een e-mail kunnen sturen naar info@nonnasvintage.nl met een voorbeeldvan het product waar je naar op zoek bent. Zo kunnen […]

Het product dat ik wil bestellen is niet meer op voorraad. Komt deze nog op voorraad?

Helaas niet. Alle producten van Nonna’s Vintage zijn tweedehands en daardoor uniek. Uiteraard kanje altijd onze webshop in de gaten houden of een soortgelijk product weer in de verkoop kunt.Ook kun je een mail sturen naar info@nonnasvintage.nl, zodat we onze ogen extra open kunnenhouden wanneer we weer gaan inkopen. Wij kunnen helaas niet garanderen dat […]